Blogopmaak

Bruiloft corona update

Wonderful Wedding Melanie Trummer • mei 12, 2021

Wat zijn de huidige maatregelen voor bruiloften?

Persconferentie 11 mei 2021:

Op 19 mei worden de volgende corona maatregelen losgelaten of aangepast, als de cijfers dit toelaten. 
Alle overige maatregelen blijven gelden.

Terrassen langer open
Buitenterrassen mogen open van 06.00 tot 20.00 uur. 

In de eerste stap in het openingsplan gingen terrassen al open van 12.00 tot 18.00 uur. 
Deze tijden zijn nu verruimd. Alle voorwaarden blijven gelden. 
Zoals maximaal 50 personen op een terras en maximaal 2 personen aan een tafel op 1,5 meter afstand.
Tenzij dit mensen zijn uit eenzelfde huishouden.

Terrassen bij sportlocaties mogen ook weer open. 
Hiervoor gelden dezelfde regels als op andere buitenterrassen.





Persconferentie 20 april 2021:

Bij een huwelijksvoltrekking mogen maximaal 30 personen aanwezig zijn. Gasten op een bruiloft moeten altijd 1,5 meter afstand kunnen houden van elkaar.

Regels voor huwelijken:
Bij een huwelijksvoltrekking geldt een maximaal aantal personen van 30. 
Dit is inclusief kinderen en exclusief personeel.

Buiten is het niet toegestaan om bij elkaar te zijn in groepen van meer dan 2 personen, uitgezonderd personen die samen op 1 woonadres wonen. 
De uitzondering van 30 personen geldt alleen voor de huwelijksvoltrekking zelf en niet voor een (spontane) samenkomst na afloop.De plechtigheid is alleen voor genodigden. De uitnodiging is de reservering.

Voor een huwelijksvoltrekking als onderdeel van het belijden van een geloof of levensovertuiging, gelden alle regels die gelden voor het belijden van een geloof of levensovertuiging.

Voor de receptie of feestelijkheden na afloop van de huwelijksvoltrekking bij een eet- en drinkgelegenheid gelden de regels voor de horeca. 

Sinds 28 april mogen de buitenterrassen van eet- en drinkgelegenheden onder voorwaarden weer open. Feesten en bruiloften op terrassen zijn niet mogelijk.



Trouwen jullie nu door de corona met minder gasten?
Don't worry, want ook met een kleinere setting kan je nog steeds een prachtige en sfeervolle bruiloft hebben.💕

Hieronder is een speciaal pakket samengesteld met een ceremoniemeester, bloemen en taart voor jullie bruiloft.⬇️

Wonderful Wedding combipakket 1:

Het pakket bestaat uit een Ceremoniemeester, bruidstaart & bloemen voor een ceremonie van 20 tot 35 personen inclusief het bruidspaar: *

♡ Bruidstaart

♡ Handgebonden bruidsboeket

♡ Twee boeketten voor bij de ceremonie

♡ Bloemstukjes aan de stoelen tijdens de ceremonie

♡ 10 uur als Ceremoniemeester aanwezig op jullie bruiloft.

♡ Een kennismakingsgesprek om elkaar te leren kennen.

♡ Contact met de leveranciers of alles loopt volgens planning en contract.

♡ 3 Afspraken : 1 voor het bespreken van de huwelijksdag , 1 Afspraak op de trouwlocatie en 1 afspraak voor detailbespreking.

♡ Het maken en beheren van het draaiboek.

♡ Begeleiding van jullie dag en aanspreekpunt voor gasten, personeel, leveranciers en natuurlijk voor jullie.

♡ Onbeperkt contact via mail of app.

♡ NoodKit aanwezig met daarin paracetamol, naaisetje, pleisters en vlekkenverwijderaar.

♡ Evaluatie na de bruiloft.


€ 1490,-





Wonderful Wedding combiepakket 2:

Het pakket bestaat uit een ceremoniemeester, bruidstaart & bloemen voor een ceremonie van 35 - 55 personen inclusief het bruidspaar: *

♡ Bruidstaart

♡ Handgebonden bruidsboeket

♡ Twee bloemstukken voor de ceremonie

♡ Bloemstukjes aan de stoelen tijdens de ceremonie

♡ 10 uur als Ceremoniemeester aanwezig op jullie bruiloft.

♡ Een kennismakingsgesprek om elkaar te leren kennen.

♡ Contact met de leveranciers of alles loopt volgens planning en contract.

♡ 3 Afspraken : 1 voor het bespreken van de huwelijksdag , 1 Afspraak op de trouwlocatie en 1 afspraak voor detailbespreking.

♡ Het maken en beheren van het draaiboek.

♡ Begeleiding van jullie dag en aanspreekpunt voor gasten, personeel, leveranciers en natuurlijk voor jullie.

♡ Onbeperkt contact via mail of app.

♡ NoodKit aanwezig met daarin paracetamol, naaisetje, pleisters en vlekkenverwijderaar.

♡ Evaluatie na de bruiloft.

€ 1740,-




Eigenlijk is er voor elk budget wel een aantrekkelijk Wonderful Wedding trouwpakket beschikbaar.💍

Meer informatie vind je op www.wonderfulwedding.nl
trouwambtenaar,Babs, trouwen, verloofd
door Melanie Trummer 26 jan., 2022
Wat is een zelfstandige trouwambtenaar?
trouwspel,verloofd,trouwpotje,trouwspelletjes,trouwen,trouwcadeau
door Wonderful Wedding Melanie Trummer 12 mei, 2021
Het spel voor aanstaande bruidsparen
door Melanie Trummer 10 okt., 2020
Een weddingplanner of ceremoniemeester haalt de stress en kostbare tijd die jullie zelf erin zouden steken, weg bij het organiseren van jullie bruiloft. Hierdoor kunnen jullie zelf focussen op andere zaken zoals, de bruidsjurk, de uitnodigingen of dat heerlijk stukje taart proeven. Jullie werken beiden of jullie kunnen geen vrij nemen voor het plannen en regelen van de bruiloft. Hier zal een weddingplanner uitkomst bieden, want jullie geven simpelweg jullie wensen door aan de weddingplanner en deze gaat voor jullie aan de slag. Denk hierbij aan het zoeken van de leukste locaties, leveranciers, stylisten, foto-en videografen en ga zo maar door. In overleg met jullie, worden er dan keuzes gemaakt en gaat de weddingplanner verder met het regelen en plannen van jullie bruiloft. Met mij als weddingplanner hoeft niemand zich zorgen te maken over de planning, de gemaakte afspraken met de locatie, leveranciers enz. Ik neem graag de verantwoordelijkheid en de taken van een ceremoniemeester op mij. Hiermee zorg ik ervoor dat tijdens jullie trouwdag, zowel jullie als de gasten zorgeloos kunnen genieten van deze prachtige dag. Wat zijn o.a de taken van een ceremoniemeester ? - Contact met de leveranciers of alles loopt volgens planning en contract. - 4 afspraken : kennismakingsgesprek, de huwelijksdag te bespreken, locatie gesprek en detailbespreking - Het maken en beheren van het draaiboek. - Begeleiding van jullie dag en aanspreekpunt voor gasten, personeel, leveranciers en natuurlijk voor jullie. - Onbeperkt contact via mail of app. - Regisseur van de trouwdag - Controle of bruidspaar alles bij zich heeft - Instrueren van getuigen, bruidsmeisjes kinderen - Corsages opspelden evt. - Optie versturen trouwkaarten - RSVP bijhouden - Begeleiden van de trouwstoet, aanwijzingen geven voor de volgorde - Controle bruidstaart, champagne - Controle dat het Gastenboek klaar ligt. - Begeleiden van gasten naar de tafels voor het diner - Iedereen welkom heten, speeches aankondigen tijdens diner - Feestavond : openingsdans aankondigen - Bedankjes uitdelen - Cadeautafel beheren - Noodkit aanwezig Vaak wordt een familielid, vriend of vriendin gevraagd voor de taak van ceremoniemeester. Diegene voelt zich waarschijnlijk vereerd dat je hem of haar vraagt en doet het graag, maar kan hierdoor niet volledig meegenieten. Daarom schakelen stellen steeds meer een weddingplanner of een ceremoniemeester in, zodat iedereen volledig kan meegenieten. Zullen we samen beginnen met het plannen van jullie droomhuwelijk ? Neem contact met mij op via de website en voor je het weet ben ik jullie Wonderful Wedding al aan het organiseren. Liefs, Melanie Trummer
door Melanie Trummer 19 aug., 2020
Meet deze top fotograaf Tessa Bruggink bruidsfotografie 💗 Wanneer is het al handig om een fotograaf te boeken voor een bruiloft ? 📷 Ik zou zeker een jaar van te voren boeken. Dan weten jullie zeker dat je nog alle keus hebt of dat die ene fotograaf die jullie het tofst vinden er nog is. Jullie hebben dan ook de tijd om bij meerdere fotografen op gesprek te gaan. Die gesprekken zijn heel waardevol en kunnen je helpen bij de keuze. Na die gesprekken weten jullie nog beter wat jullie willen en belangrijk vinden. 💗 Hoe kan je jouw stijl omschrijven ? 📷 Mijn stijl is realistisch, krachtig, levendig, vol emotie en met goede contrasten. 💗 Hou je het zelf altijd droog op een bruiloft tijdens de mooie gevoelige momenten ? 📷 Haha dat ligt aan de tijd van de maand. Nee ik moet wel vaak slikken hoor. En soms ook een echte traan. Dan houdt ik mijn camera gewoon wat langer voor mijn gezicht, zodat niemand het ziet ;-). Een moment herinner ik me nog heel goed, de moeder van de bruidegom was ziek en zat in een rolstoel en tijdens het feest lukte het nog om op te staan en met haar zoon te dansen. Dat was mooi, maar ook pijnlijk. Maar ik zag ze wel alle twee genieten en dat was echt fantastisch dat ze dat konden. 💗 Heb je nog plekken waarvan je droomt om ooit te fotograferen? 📷 Ja ik wilde altijd bij Kasteel Wijenburg fotograferen en in 2022 ga ik daar voor het eerst heen als hoofdfotograaf. En ik zou graag in het buitenland fotograferen zoals op Ibiza of Puglia. 💗 Wat verwacht je van de ceremoniemeester /weddingplanner in de aanloop en op de dag zelf ? 📷 Ik bel altijd met de ceremoniemeester en als de weddingplanner die taak heeft dan bel ik met de weddingplanner. Ik bespreek dan eventuele verrassingen en speeches, en ik vraag altijd of de ceremoniemeester wil helpen bij de groepsfoto's, want als die alle mensen verzamelt dan verloopt alles soepel en snel en kan het bruidspaar weer terug gaan naar de gasten, want meestal word dit moment ingepland tijdens de receptie. 💗 Hoeveel bruiloften fotografeer je ongeveer per jaar 📷 Ik fotografeer ongeveer 40 bruiloften per jaar. Ik heb geen maximum per jaar. Wel een maximum per week. Ik ben er altijd de hele dag en daarom doe ik bijv. niet 3 bruiloften achter elkaar. 💗 Wat is het leukste moment wat je hebt vast gelegd ? 📷 Misschien wel de grannygang die elkaar steunen door dik en dun, dat is de foto waarmee ik genomineerd ben voor de bruidsfotoaward 2020. 💗 Hoe ga jij ermee om in Corona crisis wanneer er bruiloften worden geannuleerd ? 📷 Ik heb persoonlijk contact opgenomen met alle bruidsparen die zouden gaan trouwen in maart, april en mei. Ik heb de vrijdagen en zaterdagen die ik nog beschikbaar ben dit jaar doorgegeven zodat het schakelen voor hen makkelijker gaat. Ik heb voor de zekerheid ook de woensdagen en donderdagen doorgegeven. Ook met andere bruidsparen heb ik contact opgenomen om te checken hoe het met ze gaat en of ze ergens hulp bij nodig hebben zodat ze weten dat ze er niet alleen voor staan. 💗 Heb je nog tips voor de bruidsparen ? 📷 Doe het zoals jullie het willen, want het is jullie dag. En die kan je precies zo inrichten als jullie willen. Ga op je eigen gevoel af. Als jij bijvoorbeeld een fondue wil in plaats van een taart, doe dat dan lekker. Een beetje een raar voorbeeld ;-), maar hopelijk snap je mijn punt. https://tessabruggink.nl/
Share by: